Lenovo Yoga Tablet 3 Pro 10 10,1 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Yoga Tablet 3 Pro 10 10,1 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Debbie 30-06-2017

Mooi dunne tablet

Ik heb deze tablet net in bezit, maar wel al uitgeprobeerd met allerlei dingen. Scherm is mooi met mooie kleuren. Bijna geen randen vind ik ook mooi. Het standaardje is handig om een betere kijkhoek te krijgen voor het kijken van film(pjes), zonder dat hier perse een hoesje voor nodig is. Wij hebben een IPad en 2 Samsung tablets en waren nog niet bekend met Lenovo, maar tot nu toe zeer tevreden. Ik ga er alleen wel een hoesje bij kopen, omdat ik denk dat hij anders snel beschadigd. Beamer functie is zeker een leuke bonus. Vanmorgen uitgeprobeerd door een paar YouTube filmpjes te kijken. Handig ook dat je een snel menu kun activeren om de beamer bijv. scherp te stellen. Op de doos staat dat de batterij wel tot 18 uur mee gaat, ik ben benieuwd :-)

Pluspunten

• hele platte tablet
  • beamer
  • Mooi scherm/kleuren
  • Lange batterijduur.

Minpunten

• Lijkt heel gevoelig voor krasjes

Uri 24-01-2016

De Lenovo Yoga Tab 3 Pro 10 heeft een mooie vormgeving , hij is krachtig genoeg voor vrijwel alle media. De handige beamerfunctie is een mooie extra die van pas komt als je iets aan een grote groep iets wil laten zien , geen films. Ik ben wat minder te spreken over de reactietijd van het scherm , het scherm reageert soms te laat, uit zichzelf of helemaal niet op aanrakingen. Dat is jammer , verder leuke prijs.

Chipmunk 23-01-2016

Zeker de enorme accuduur is zeer goed. Beeldscherm is voldoende, hoewel vele anderen een hogere resolutie hebben is dit niet nodig voor HD gebruik. Een hogere resolutie betekend ook vaak meer accugebruik tewijl dit niet altijd meer kijkplezier is.
De handigheid van de Tab 3 zit hem in de ronde accuplaats. Deze is perfect als je de tablet in de hand wil houden (grip), maar ook om de standaard uit te klappen en de tablet te kunnen neerzetten, zowel rechtop als plat op een tafel.
De eenvoud van de grote aan- en uit schakelaar aan de zijkant is perfect in vergelijk van het zoekplaatje aan kleine schakelaars van de collega's.
Ik had hiervoor De Yoga 1, en vind dit een enorme verbetering in uiterlijk, handigheid van de standaard en snelheid van bedienen.

karel snabel 22-01-2016

prima tablet met hoge afwerking kwaliteit, werkt snel en super. beeldscherm ook in de zon is superscherp en heeft mooie kleuren. is voor waar ik hem voor gebruik meer dan prima. de enige twijfel die ik heb is de accuduur

Broek 07-01-2016

Na 7 maanden kreeg ik al opstart problemen net de laptop maar liefst 4x opgestuurd gehad, een gewone brief reageerde lenovo niet op dat moest aangetekend, zelf wisten zij het probleem ook niet. Vervangende laptop ging niet was niet meer leverbaar dus heb de dagwaarde terug gehad (wat na al die tijd vies tegen viel omdat het traject van de reparatie meer dan een jaar heeft geduurd).

Chipmunk 23-01-2016

Dit is een revieuw van een laptop en niet van deze tablet.:-(

kernel64 29-12-2015

Heerlijk scherm, gedetaillieerd en goed leesbaar. Het omschakelen naar de projector modus kan worden gedaan door de knop aan de rechterkant. Accu is snel oplaadbaar.

Hans 26-07-2017

Heb hem sinds gisteren. Accu snel oplaadbaar? Zit al de hele nacht in het stopcontact en vanmorgen stond hij op 30% opgeladen! Is dit normaal?

robzelf 29-12-2015

Echte noviteit: tablet met prima ingebouwde beamer & met standaard! Mooi beeld, werkt snel, gaat de beste tablets voor. Ingebouwde JBL-soundbar...Intel quad core inside, dus snel en kan een (tegelijk) hoop aan. Hij start wat langzaam op, maar gaat daarna als een speer. Mooi design, prima materialen: alu, leer. Mooi om naar te kijken, en ermee gezien worden!

ScotPjotr 28-12-2015

Wauw, mooi apparaat ! Haarscherp, snel en mooi vormgegeven. Het scherm is helemaal fantastische en de projector is een echte verassing voor zo'n klein lampje.